Telefonia virtual per a empreses – Call Center

Call Center

La trucada telefònica és el principal canal de comunicació del client i l’empresa. L’experiència d’usuari és fonamental en aquesta relació, per la qual cosa és indispensable l’utilitzar una eina de comunicacions com Vtel Call Center, que aporta tota la informació, flexibilitat, usabilitat i disponibilitat per a optimitzar la relació client empresa

Cloud

Disponible per Android i iOS l’aplicación Fijomovil aporta mobilitat al treballadros Sempre conectat a l’empresa

Mètrica avançada

Tota la informació relativa a la crida s’emmagatzema en Vtel Call Center i es mostra gràficament d’una forma intuïtiva, amb una infinitat de filtres exportables. Els valors predefinits (taxes d’abandonament, temps mitjans d’espera, trucades ateses per agent, etc estan pensats per a ajudar-te a prendre la millor decisió de configuració per al teu departament d’atenció.

Tota la informació pots consultar-la per API i integrar-la en el teu propi sistema de Business Intelligence.

Gestió de trucades intel·ligent

Connecta de manera eficaç al client amb l’agent adequat, minimitzant temps d’espera i maximitzant la qualitat d’atenció.

Tens a la teva mà totes les eines necessàries per a configurar un flux òptim de la trucada, des de la gestió avançada d’enrutament automàtic per patrons, condicions horàries i cues de trucada, fins als missatges periòdics amb locucions informatives i enquestes de satisfacció de l’atenció rebuda

Integrat amb qualsevol CRM

Integrat amb multitud de CRMs com Salesforce o vTiger Comunícate amb Vtel Call Center gràcies als seus web services i optimitza el flux del teu negoci, creant esdeveniments i accions automàticament, com per exemple obrir la fitxa de client en trucada entrant o crear un nou cas.

Podràs cridar des del teu programa extern fent clic en el telèfon de contacte, i adjuntar l’enregistrament de l’anomenada al seu historial

Centralitva virtual nube supervisor

És el perfil d’usuari encarregat que el funcionament del call center sigui eficient. Les eines que posa a la seva disposició Vtel Call Center li permet obtenir informació en temps real de la qualitat d’atenció i l’estat de cadascun dels agents i trucades en curs.

Wallboard en temps real

El quadre de comandament essencial per a una supervisió efectiva de l’atenció al client.

Des d’aquest entorn s’obté una fotografia en temps real del que està succeint en el call center, tant de les truades en espera, ateses i abandonades com dels agents i el seu estat actual.

Escolta

El supervisor té accés a les converses en curs dels seus agent a cop de clic. El whispering avançat li permet entrar en només escolta, parlar al client, a l’agent o a tots dos alhora.

També té accés al registre de trucades gravades que podrà escoltar des del propi navegador.

Accions sobre l'agent i a trucada

La possibilitat de canviar a un agent d’estat i de cua d’atenció permet optimitzar el call center ràpidament.

El supervisor podrà finalitzar una trucada en curs de qualsevol agent.

Informes d'agente i trucades

L’apartat més important del supervisor, que l’ajudarà a prendre decisions d’optimització sobre la base de dades. Sempre buscant una excel·lent experiència d’usuari.

Centralita virtual en la nube agente

L’agent és la persona que atendrà el client, per la qual cosa el seu entorn de treball ha d’estar pensat en això exactament: el client i la seva atenció. El panell d’agent de Vtel Manager Call Center és l’eina ideal perquè la relació entre l’agent i el client sigui eficaç i productiva.

Wallboard en temps real

Pot veure l’estat de les cues en temps real.

Gestió d'estats

L’agent pot estar disponible o no per a l’atenció, de manera que el sistema tingui en compte el seu estat a l’hora d’assignar-li trucades.

Marcador

Des del marcador l’agent podrà iniciar una crida, podent triar el número amb el qual es vol identificar.

També podrà iniciar l’enregistrament de la trucada, així com reproduir una locució predefinida al client o finalitzar una trucada.

Call Center CRM

Integrat amb el nostre CRM o el del client

El mateix panell d’usuari disposa d’un espai reservat per a mostrar el CRM que guarda la informació relativa al client, el qual obrirà la fitxa del trucant de manera automàtica.

Hot desking

El panell web d’agent és independent del dispositiu en el qual rep la trucada. Sigui un telèfon IP, un softphone o un mòbil, l’agent serà capaç de prestar el mateix servei, des de qualsevol part.

Call center virtual - historial llamadas

Historial de trucades o gravacions

L’agent té accés a totes les trucades que ha rebut o realitzat, així com als seus enregistraments

El teu call center en el núvol es diu Vtel Call Manager

 

Escull seguretat. Escull la centraleta virtual Vtel

Aporta tota la informació, flexibilitat, usabilitat i disponibilitat per a optimitzar la relació client – empresa