Avaya IP Office – Introducció

AVAYA IP OFFICE - PRESENTACIÓ DEL PRODUCTE

Comunicacions senzilles i potents per a empreses

Què es IP Office?

IP Office és una solució versàtil de comunicacions que combina la fiabilitat i la facilitat del sistema tradicional de telefonia amb les aplicacions i avantatges d’una solució de telefonia IP. Aquesta solució de comunicacions de convergència pot ajudar a les empreses a reduir costos, augmentar la productivitat i millorar el servei al client.

ipoffice

Com puc usar-la en les comunicaccions de la meva empresa?

Avaya IP Office unifica les seves comunicacions, oferint als seus empleats una solució que els permet administrar totes les seves comunicacions professionals en el dispositiu que triïn: portàtil, smartphone, telèfon d’oficina o telèfon de casa; amb connexions amb fils, sense fils o de banda ampla.

Quines són les possibles opcions?

Les empreses d’èxit sempre busquen noves formes d’obtenir més aportant menys: mantenir la seva empresa flexible, innovadora i competitiva sense augmentar els costos operatius i les despeses de capital. Avaya IP Office és l’elecció correcta per a les petites empreses d’avui: ja sigui que tingui 5, 25, 250 o 3000 empleats, estigui començant o ja establert, tingui una sola ubicació o múltiples sucursals a tot el món.

Amb IP Office pot personalitzar la solució de comunicacions d’acord amb les seves necessitats (p. Ex., Teletreballador, empleat mòbil, agent del servei al client, etc, …). Independent-ment de si té 5, 25, 250 o més treballadors, IP Office és la solució adequada.

IP Office: tres aspectes clau que s’han de conèixer

Totes les empreses petites i mitjanes busquen formes de reduir costos i millorar la seva operativitat. Igual que totes les empreses, desitja conservar a tots els seus clients, captar nous i créixer al ritme que consideri adient. Avaya ho comprèn.

Amb més de cent anys d’experiència com a líders en comunicacions, sabem que la solució adequada per a la seva empresa és aquella que l’ajuda a augmentar la seva rendibilitat, millorar la seva productivitat i obtenir avantatges competitius.

Servim als clients de forma eficaç i amb comunicacions unificades

El seu telèfon d’oficina, telèfon intel·ligent, correu electrònic, missatges de text o instantanis o fins i tot el telèfon de casa són essencials per a la forma de treballar actual. A diferència d’altres solucions, Avaya IP Office fa servir intel·ligència integrada per simplificar l’ús de les comunicacions amb fils, sense fils i per Internet. En lloc de mantenir les seves comunicacions separades, Avaya IP Office les uneix per convertir fàcilment el telèfon de casa o smartphone en una extensió de l’oficina, col·laborar amb dotzenes de clients o membres del personal en trucada de conferència i obtenir informes detallats que mostrin el bé que la seva empresa està responent als seus clients. Amb una gran funcionalitat, IP Office crea naturalment noves formes de pensar sobre la funció que les comunicacions poden exercir en la seva empresa.

Llegeixi el que Avaya pot fer per vostè

Vostè necessita un sistema de comunicacions (tots ho necessitem). Per trobar l’adequat per la seva empresa, comenci per Avaya. Amb solucions com IP Office, estem revolucionant les comunicacions de la petita i mitjana empresa.

Ara és el moment de veure què pot fer per la seva empresa una solució Avaya.

Redueixi els costos mensuals. Ara.

IP Office l’ajudarà a reduir el cost de les comunicacions, amb capacitats com la conferència, que permet fer trucades a través d’un servei d’Internet administrat (Veu per IP) i els avantatges “tot en un” d’un sistema de comunicacions convergent.

Surti de la oficina. Romangui accessible.

Amb opcions senzilles i flexibles per al reenviament de trucades / missatges i abast d’un nombre, IP Office manté a tot el món en contacte. Aconsegueixi la llibertat d’anar on vulgui i no perdi mai les trucades de negocis importants.

Ofereixi el millor servei. Vengui més.

IP Office pot oferir un centre de vendes i serveis de client dissenyat per satisfer les seves necessitats i el seu pressupost (amb totes les capacitats de desviament i notificació que necessita). Ofereixi el servei personal que millora les vendes i la fidelitat.

Segueixi connectat

Parli amb ALLCOM COMUNICACIONS, el seu Avaya Business Partner. Comenti-li on desitja que les comunicacions afegeixin valor a la seva empresa. Conegui les diferents opcions de servei i assistència disponibles. Vegi per què milers d’empreses en creixement confien en la innovadora solució Avaya IP Office.

Amb AVAYA Engagement vostè pot accelerar el creixement i revolucionar la manera en la què fa negocis

Transformi la manera en la què realitza negocis en crear experiències d’interacció sense interrupció per als seus clients i empleats. Independent de la ubicació, el dispositiu o les aplicacions, els usuaris poden comptar amb telefonia, missatgeria, conferència, contact center, vídeo i comunicacions unificades, tot en una plataforma flexible d’Avaya.

engagement

Protegeixi la seva inversió amb una solució que escala de manera fàcil i sostenible a mesura que les seves necessitats de comunicació canvien. Començant amb tan sols cinc usuaris, Avaya IP TMOffice pot escalar fàcilment fins a 3.000 usuaris en un sol lloc o fins a 150 ubicacions.

Permeti que la seva força de treball mòbil col·labori i impulsi el comerç en qualsevol lloc, moment i dispositiu.

Disminueixi la despesa general d’IT amb un veritable plug and play, que sense esforç implementa aplicacions per als seus empleats. Les aplicacions WebRTC brinden capacitats de clic-per-cridar des de Google for Work, Salesforce.com i Microsoft Office 365.

Confiï en els serveis de suport d’ALLCOM i d’Avaya per optimitzar l’acompliment de la seva solució. Podem ajudar a maximitzar el temps de funcionament del seu sistema i protegir la inversió en Avaya.

Acceleri el creixement en usar una solució completa d’IP Office per a crear interaccions sense interrupcions en tota la seva empresa.

És la tecnologia IP establerta i fiable?

Sí. Amb més de 350.000 sistemes i 10 milions d’usuaris a tot el món (19,5% de quota de Mercat) Avaya IP Office té el rècord de seguiment en el qual les empreses com vostè poden confiar.

Clients com vostè estan estalviant diners i millorant la seva productivitat i molts estan administrant IP Office ells mateixos.

Tinc sistemes antics però estic agregant una oficina. Hauria de considerar la nova tecnologia?

Aquesta no només seria una forma d’experimentar la gran funcionalitat de l’últim en aplicacions de comunicacions, sinó que podem posar els seus equips existents en xarxa amb el sistema, a més d’oferir un pla de migració gradual per les seves altres ubicacions.

Amb quina rapidesa puc tenir-lo instal·lat i en funcionament?

Només ha de dir “quan” i ALLCOM COMUNICACIONS li personalitzarà una solució d’acord amb les seves necessitats i el seu pressupost.

IP Office li permet estalviar diners i ho ajuda a créixer i, per tant, li permet recuperar la inversió i reassignar recursos a altres prioritats comercials.

Capacitats

IP Office pot créixer al ritme de la seva empresa per satisfer les seves necessitats

Entre 2 i 384 extensions en un sol lloc per IP Office 500v2, fins a 192 línies analògiques, entre 192 i 240 línies T1 / E1; 128 línies d’enllaç VoIP; fins a 1000 usuaris repartits en 32 ubicacions.

Entre 8 i 1.000 usuaris per Server Edition, fins a 24 Accessos Primaris per seu i fins a 32 ubicacions. I per Select Edition entre 5 i 3.000 usuaris i 150 seus.

Administració de trucades i missatgeria

Ofereixi assistència les 24 hores del dia a les persones que criden i als clients sense necessitat de tenir personal les 24 hores. IP Office ofereix una àmplia gamma de capacitats de missatgeria, operador automàtic i IVR (Resposta de veu interactiva). Integri la missatgeria i l’administració avançada de trucades en les seves operacions de servei al client. Administri el correu de veu i el correu electrònic en un sol bústia de correu.

Comunicació amb els clients

Configureu un centre de servei al client formal o informal. Integri la seva base de dades de clients en la seva administració de trucades. Gestioni la qualitat de les interaccions amb els seus clients.

Treballi des de qualsevol lloc

Ofereixi als seus empleats totes les capacitats de comunicacions que tenen a l’oficina independentment de si treballen des de casa, des d’un hotel o des d’una oficina remota.

Col·labori amb els clients, els proveïdors i el personal remot

No pagui més tarifes als proveïdors externs de serveis de conferència. Utilitza IP Office integrat en audioconferència, que és senzill de configurar i usar alhora que permet estalviar diners

Comunicacions convergents segures

Utilitza IP Office com router segur amb un tallafocs / VPN integrat. Desviï les trucades de veu per un servei administrat d’Internet (VoIP) i embólsese els diners estalviats. Les senzilles eines gràfiques d’administració basades en Windows permeten estalviar temps i despeses d’administració.

 

Funcions de la solució de comunicacions de veu

IP Office ofereix una àmplia llista de funcions i beneficis per a les petites i mitjanes empreses. Algunes d’aquestes funcions són:

Funcions PBX complertes

ID de trucada, remissió de trucades, conferència de trucades, missatgeria de veu i més.

Interfícies troncals

Una varietat d’interfícies troncals de xarxa, entre elles: E1, T1, PRI, ISDN, SIP, analògiques d’inici de cicle i analògiques d’inici a terra per obtenir una connexió de xarxes completa. No tots els tipus de troncals es troben disponibles en tots els territoris. Consulteu la disponibilitat dels sistemes a nivell local.

Extensions

Compatible amb una quantitat de 2 a 384 extensions que ofereixen un rendiment sofisticat a empreses noves i en creixement.

Telèfons

Una varietat de telèfons físics i virtuals analògics, digitals i IP (amb cable i sense fil) per triar l’opció més adequada.

Enrutament avançat de trucades

Les trucades entrants s’envien a la persona o servei de missatgeria disponible més adequat segons els criteris de l’empresa.

Enrutament alternatiu de trucades

Garanteix una administració de trucades fiable mitjançant la selecció de troncals analògiques, digitals o VoIP.

Xarxes QSIG

Xarxes de llocs múltiples basades en estàndards per integrar-se amb altres PABX (funció amb llicència).

Porta d’enllaç i selector d’equips de H.323 i SIP integrats per a comunicacions combinades

IP Office actua com un servidor de telefonia IP amb compatibilitat de qualitat de servei (QoS) mitjançant DiffServ per l’enrutament de trucades.

Interconexió SIP

Interconnexió SIP amb proveïdors del servei de telefonia per Internet. IP Office permet que els usuaris de telèfons que no compleixen amb el protocol SIP puguin fer i rebre trucades de troncals SIP.

Perfils d’usuari

Trieu el perfil d’usuari adequat per als vostres empleats:

Recepcionista

recepcionista

Gestió professional de les trucades, fins i tot en les hores punta

  • Administració centralitzada de les trucades de totes les seus, recepció i transferència de trucades a tota la xarxa.
  • Processament ràpid de trucades, també durant els períodes amb un gran volum de trucades, gràcies a la interfície d’usuari intuïtiva a l’ordinador i els indicadors d’estat del sistema de tots els empleats de la xarxa.
  • Permet un sol lloc d’operadora per a diverses empreses o ubicacions, el que suposa reduir els costos.

Office Worker (*)

office worker

Ofereix la possibilitat de treballar de forma més intel·ligent en l’oficina

  • Fer i rebre trucades des del seu PC. Accedir amb un sol clic del ratolí a dotzenes de números de marcatge ràpid, transferir trucades i participar en conferències telefòniques.
  • Administrar tots els missatges de forma eficient amb les funcions de Unified Messaging.
  • Configura i gestionar àudio conferències, per millorar l’intercanvi d’informació i la presa de decisions més àgil en els equips.
  • Veure la presència dels companys, indicar la seva disponibilitat i utilitzar la missatgeria instantània per agilitar els temps de resposta.
(*) Requereix Avaya IP Office Preferred Edition

Mobile Worker (*)

mobile worker

Permet treballar quan l’usuari està de viatge

  • Permeti que els clients localitzin als responsables de compte en un sol nombre, tant si estan a l’oficina com de viatge.
  • Integració de telèfons mòbils, quan estigui de viatge o in situ.
  • Des de la seva mòbil, veure la presència dels companys, indicar la seva disponibilitat i utilitzar la missatgeria instantània per agilitar els temps de resposta.
  • Des de la seva mòbil, configurar i gestionar àudio conferències per millorar l’intercanvi d’informació i la presa de decisions més àgil en els equips.
* Requereix Avaya IP Office Preferred Edition

Teleworker (*)

teleworker

Permet treballar des de casa o des d’una altra ubicació

  • Converteixi qualsevol telèfon al seu telèfon d’oficina des d’un PC amb accés a Internet.
  • Els indicadors de disponibilitat faciliten la col·laboració dels empleats en diferents ubicacions geogràfiques.
  • Augment de la productivitat en reduir o eliminar el temps de desplaçament.
  • Telefonia basada en PC, el vídeo punt a punt agilitza els processos de treball, millora la comunicació i redueix els costos de les trucades en els desplaçaments a l’estranger.
  • Estalvi en els costos de lloguer i equipament d’oficines.
(*)  Requereix  Avaya IP Office Preferred Edition

Power User (*)

power user

Ofereix la possibilitat de treballar des de qualsevol lloc

  • Inclou totes les funcions d’Office Worker, Mobile Worker i Teleworker.
  • Amb un sol número, grau màxim de disponibilitat per als clients i empleats.
  • Acceptar trucades i transferència a tota la xarxa.
  • L’únic que es necessita per recrear un entorn d’oficina siguin on siguin els seus empleats és un ordinador portàtil, una connexió a Internet i uns auriculars.
(*)  Requereix  Avaya IP Office Preferred Edition

Customer Service Agent (*)

customer service agent

Servei d’atenció eficient i eficaç de les trucades dels clients

  • Millor disponibilitat de la informació d’atenció dels clients.
  • El millor maneig del temps motiva una major satisfacció dels empleats.
  • Els agents poden veure el seu propi rendiment mitjançant un client basat en navegador.
(*)  Requereix  Avaya IP Office Advanced  Edition.

Supervisor (*)

supervisor

Permet fer un seguiment, mesurar i crear informes personalitzats de la productivitat i el servei d’atenció al client dels empleats

  • Control òptim gràcies a la seva interfície de navegador intuïtiva i fàcil d’utilitzar.
  • Estalvi de temps en la creació d’informes: crear informes a l’arrossegar i deixar plantilles incorporades.
  • L’anàlisi dels informes permet optimitzar la planificació del treball dels empleats.
(*) Requereix Avaya IP Office Advanced Edition (inclou 1 supervisor). Les llicències addicionals de supervisor i agent es demanen per separat.

Característiques de rendiment i aplicacions d’IP Office

 Mobilitat

Sincronització mòbil (twinning)

Una aplicació típica per a comercials, que tenen una extensió a la seva oficina, però que solen estar de viatge. Els empleats comuniquen als seus clients només el seu número d’extensió. La trucada es rep llavors al telèfon de l’oficina i també al telèfon DECT i el mòbil. Els telèfons mòbils també poden definir-se com a destinacions de twinning quan no s’ha iniciat una sessió en els telèfons de sobretaula (és a dir, extensions virtuals). Les trucades es poden fins i tot transferir fàcilment del telèfon de sobretaula al mòbil i viceversa.

Control mòbil de trucades

Aquesta funció permet a un participant mòbil acceptar una trucada de twinning en el seu terminal mòbil, retenir l’anomenada emprant la senyalització DTMF i usar les funcions d’IP Office com un participant més.

One-X® Mobile Essential Edition

A més, One-X® Mobile Essential Edition ofereix una interfície gràfica per al control de trucades i permet un servei d’un sol número tant per a les trucades entrants com sortints. IP Office admet clients mòbils de “manera única”, entre els quals es troben alguns telèfons de Nokia / Symbian, clients US d’iPhone d’Apple i Windows Mobile 5 i 6.

One-X® Mobile Preferred Edition

Avaya One-X® Mobile Preferred Edition ofereix una interfície d’usuari enriquida i utilitza les funcions avançades disponibles telèfons intel·ligents com el reconeixement de veu per emetre ordres audibles i transmetre àudio per al correu de veu visual. S’ofereixen funcions de comunicacions unificades com a presència i missatgeria instantània juntament amb funcions de conferència amb un clic i correu de veu visual. IP Office és compatible amb aquest client mòbil enriquit en telèfons Android (també està planificada la compatibilitat amb telèfons iPhone d’Apple). El giny per a la pantalla d’inici d’Android ofereix actualitzacions sobre els esdeveniments d’interès com a missatges pendents de missatgeria instantània, nous missatges de correu de veu rebuts i entrada o sortida dels participants d’una conferència.

avaya one-x

Avaya One-X® Portal

One-X® Portal per IP Office és una aplicació que li permetrà controlar el telèfon des d’un ordinador en xarxa. One-X® Portal per IP Office és una solució de servidor basada en navegador amb la qual l’usuari pot accedir a funcions de telefonia com el control de trucades, conferències, marcació abreujada, registres de trucades, directoris de telèfons, correu de veu, missatgeria instantània i presència federada amb Google Talk i integració en el calendari de Microsoft Exchange. També es permet l’addició de ginys de tercers per proporcionar millores de productivitat d’usuari. One-X® Portal es pot usar amb totes les interfícies de telèfon d’IP Office (analògica, digital, IP i sense fils).

Hi ha disponible un complement de Microsoft Outlook per One-X® Portal. Ofereix presència federada, anomenada amb un clic, registres de trucades així com alertes trucades entrants amb opcions per acceptar o rebutjar i correu de veu visual, la qual cosa millora en gran manera la productivitat de l’usuari.

La integració d’One-X® Portal amb Salesforce permet als usuaris de Salesforce controlar les seves trucades des del mateix Salesforce a través del seu telèfon preferit en IP Office.

Text a veu

Text-to-Speech permet que el telèfon llegeixi en alt els correus electrònics o permet a un abonat accedir a la informació del banc de dades en diferents idiomes.

Softphone de vídeo

Els usuaris poden establir una vídeo-trucada mitjançant una càmera de vídeo USB a un ordinador i una aplicació de softphone de vídeo.

Solució de vídeo conferència d’Avaya

Solucions de videoconferència senzilles, econòmiques i variables, des d’un lloc individual fins a sistemes per a sales de conferències àmplies amb diversos monitors i connexions de punt a punt o de punt a multipunt. AVCS està dissenyat per al funcionament en IP Office de fins a 4 participants en tota la xarxa SCN amb fins a 32 seus. La utilitat per al client és més que evident: Els costos de viatge es redueixen immediatament perquè baixen les despeses.

avaya vcon

Integració de telefonia i ordinador (CTI)

El seu telèfon està sonant i el seu ordinador li mostra qui està realitzant la trucada.

Computer Telephony Integration (CTI, Integració de telefonia per ordinador) funciona de baula entre el sistema de comunicació i les aplicacions corporatives. IP Office suporta els estàndards oberts CTI, concedint així accés a IP Office a una àmplia gamma de solucions d’origen independent. Com per exemple solucions del mercat vertical que l’ajudaran a complir les seves demandes.

IP Office ofereix dues solucions CTI:

  • CTI Link Lite: gratuït, és compatible amb totes les funcions exigides d’un gran nombre d’aplicacions, incloent-hi pantalles emergents i molts productes de tercers.
  • CTI Link Pro: és compatible amb funcions avançades, incloent la possibilitat de controlar diversos telèfons i accedir a operacions de centre de trucades.

SoftConsole per a Receptionist

SoftConsole és un lloc de recepcionista desenvolupat per IP Office basat en Windows per a PC. Els recepcionistes han de processar diàriament dotzenes o fins i tot centenars de trucades. L’ús d’una aplicació per processar les trucades és per tant extremadament eficient i es converteix en alguna cosa vital. Les trucades entrants es mostren en el monitor juntament amb l’estat actual de les trucades retingudes o transferides.

El recepcionista pot veure fàcilment quin participant està ocupat, està lliure o no es troba en el seu lloc. Així, el recepcionista pot transferir les trucades fent clic amb el ratolí, amb rapidesa i efectivitat. SoftConsole pot minimitzar quan no s’està utilitzant. En arribar una trucada, la finestra s’activa de nou automàticament.

Missatgeria unificada

La funció Unified Messasing Service (UMS), que forma part de les llicències Office Worker, Teleworker i Power User, permet als usuaris sincronitzar el correu electrònic i correu de veu entre el servidor Correu de veu automàtic Pro i els clients de correu electrònic.

Les aplicacions de correu electrònic, com per ex. Outlook amb interfície IMAP, poden connectar-se al servidor IMAP on s’executi també el servidor Correu de veu automàtic Pro. Si en un client de correu arriba un missatge de veu en forma d’arxiu .WAV, rebrà el mateix tractament que qualsevol altre correu. Quan el missatge de veu s’ha escoltat, el seu estat es marca com ja llegit. En l’esborrar-ho, s’esborra a tot arreu. Aquesta sincronització a través d’IMAP millora la productivitat de l’empleat i augmenta l’atenció al client.

Remote Worker i telèfon VPN

Es pot utilitzar la funció Remote Worker (NAT Transversal) o el telèfon VPN per al treball remot / teletreball. La funció Remote Worker permet que un telèfon IP remot es connecti a IP Office a través de la xarxa Internet pública sense necessitat de cap equip especial a part d’una connexió de banda ampla estàndard.

Un telèfon VPN és un telèfon IP amb programari VPN incorporat que permet la connexió segura del telèfon IP remot a IP Office. Per realitzar la connexió del telèfon VPN es requereix un encaminador / passarel·la VPN en la ubicació d’IP Office.

Essential Edition inclou 2 llicències de Remote Worker, els paquets Teleworker i Power User inclouen més llicències de Remote Worker així com llicències de telèfon VPN.

Centres de Contacte

contact center

Com expandir les Capacitats d’Engagement dels seus Clients?

Millori l’experiència del client i l’eficiència de l’agent de Centre de Contacte en afegir funcionalitat multicanal costejable i poderosa per a veu, correu electrònic, xat a la web, SMS i fax al seu centre de contacte. Converteixi un centre de costos en un centre de guanys utilitzant el temps sense servei de l’agent per a procedir campanyes de trucades de sortida per augmentar les vendes. Bé sigui perquè triï un núvol o un model en les seves instal·lacions, Avaya ofereix solucions completes per a centres de contacte que creixen amb el seu negoci:

  • IP Office Contact Center: Una solució de centre de contacte multicanal dissenyada per a empreses petites i mitjanes. Aquesta aplicació multicanal, ideal per a centres de contacte amb fins a 250 agents, li permet oferir serveis personalitzats a la vegada que fomenta el creixement. El desplegament és ràpid i flexible, fins i tot pot allotjar-se en el núvol.
  • Avaya Contact Center Select: Una solució de classe corporativa amb un autoservei avançat i enrutament intel·ligent de clients. Aquesta és una solució de centre de contactes multicanal de classe empresarial que està totalment integrada amb IP Office. Funciona bé per a centres de contacte amb 10 a 400 agents que s’ocupen de tot el cicle de vida del client. Brinda funcionalitats per a l’autoservei avançat i l’enrutament intel·ligent dels clients.

A més…

OnAvaya ™ – Google ™ Plataforma al núvol

Administri els seus serveis de centre de contacte i comunicacions unificades a través d’una subscripció mensual flexible. Aquesta solució combinada basada en el núvol és allotjada i administrada per Avaya i s’executa a Google Cloud Platform.