Solucions de col.laboració – Avaya IP Office

CENTRALETES IP AMB SOLUCIONS DE COL·LABORACIÓ

Introducció

Des de fa més de 20 anys ALLCOM COMUNICACIONS realitza projectes de millora avançada en les comunicacions empresarials en els quals, en resum, s’inclouen estudis previs de la situació del CLIENT, avaluació de les millors alternatives amb descart de les no vàlides i, en la seva fase final, la implementació de la solució més adequada.

En definitiva, un programa de millora del sistema comunicacions de l’empresa rigorós i consensuat amb el CLIENT.

Soluciones de comunicacion colaborativas

De l’anàlisi de les seves factures extraiem informació, evaluem la possible reducció de costos en comunicacions, revisem les característiques més rellevants de la seva Companyia i l’estructura (nombre de seus, treballadors per compte propi, solucions de dades, connectivitat a operadors, …) etc, … en moltes ocasions, pel Sector on s’ubica l’empresa (Educació, Investigació i Ciència, etc …) o per les mateixes dinàmiques de treball (per exemple, al Sector Industrial que sovint s’utilitzen solucions DECT potents) vam optar per recomanar al client l’ús de tecnologies convencionals, més robustes i amb funcionalitats específiques (considerades com a propietàries del fabricant, ja desenvolupades i provades) per a determinats dissenys.

És per això que, tot i l’enèrgica irrupció de les solucions de Telefonia al Núvol i on ALLCOM COMUNICACIONS té registrat i comercialitza el seu producte VTEL, hi ha encara un important espai on tenen cabuda les centraletes tradicionals que, com és natural, no deixen d’evolucionar.

Centralitas IP con soluciones de colaboración

Centraletes tradicionals. ¿Per què ALLCOM selecciona AVAYA per a Vostè?

Per la seva llarga trajectòria en el desenvolupament de solucions de comunicació per a grans entorns empresarials, mercat mitjà i, fins i tot, petit mercat, el fabricant de centraletes AVAYA sempre ens ha agradat. Per això, comercialitzem les seves solucions des de fa més de 15 anys.

És un fabricant amb molt bona imatge en el Mercat i transmet valors, com ho són la serietat i la fiabilitat, que reforcen directament la confiança en els seus productes. Per això AVAYA és habitualment la marca de preferència escollida pels IT Manager i CEO de moltes empreses.

A més, AVAYA disposa d’infinitat de patents de programari de solucions en Telefonia i un programa continu de formació i certificació tant comercial com tècnica per als seus associats (partners col·laboradors), una garantia -per tant- per al mateix CLIENT.

Centraletes IP Office – centraletes convergents amb amplis recursos de col.laboració

Una de les principals característiques de les centraletes AVAYA IP Office és la seva clara aposta per les tecnologies convergents. IP Office combina aplicacions de veu i dades extrem alt (que abans eren reservades exclusivament per a grans corporacions) amb eines fàcils d’usar, oferint d’aquesta manera avui ja moltes funcionalitats de futur a disposició dels treballadors de les empreses i un servei revolucionari als CLIENTS de la seva Companyia.

I és per aquesta aposta d’AVAYA que IP Office ha estat dissenyada (i evoluciona) per resoldre els complexos desafiaments de comunicació en les empreses amb eines simples, però potents.

El disseny convergent d’IP Office i la seva arquitectura modular ens permet compartir per a tots els usuaris aquells recursos llicenciats (disponibles en l’equip, segons versió d’equipament escollida), adaptant-los a les necessitats del moment, sempre preparada per a un eventual creixement, amb uns costos molt moderats i amb el plus de poder realitzar una adaptació tecnològica de forma escalonada i evolutiva.

Un cop identificades les seves necessitats reals sempre serà possible configurar una solució a mida, amb prestacions que sempre sorprenen, arribant a assolir capacitats de fins a 150 seus i un màxim de 3.000 usuaris en la seva versió Select Edicion. Per a qualsevol configuració i malgrat tantes facilitats, el seu preu sempre serà molt competitiu

L’elecció correcta per a vostè i la seva empresa

Estar al carrer ja no significa estar lluny de l’oficina. Cada membre del personal té un sol número que els clients utilitzen per posar-se en contacte

amb ell o ella en allà on estigui, en qualsevol dispositiu. Encamini totes les trucades a través de la seva oficina per assegurar la privacitat. Redueixi els càrrecs per servei en realitzar les trucades per WiFi quan estigui disponible. I brindi al seu personal capacitats d’oficines remotes i mòbils, virtualment, des de qualsevol dispositiu, incloent-hi accés al directori corporatiu, control de conferència, presència i missatgeria instantània. El seu personal pot utilitzar un telèfon IP a casa -sense sobrecàrrecs de VPN- habilitat pel nostre personal tècnic.

Inversió garantida, estalvi de costos i finançament a mida

Inversió garantida. El nivell de suport del fabricant (programa AVAYA IPOSS), unit al seu pla continu de certificació, molt exigent per al partner, és una garantia de valor per al client. Un exemple d’això pot ser l’accés gratuït a actualitzacions de les últimes versions de firmware, el que proporciona l’accés a noves prestacions (renovació contínua).

Soluciones de colaboración - Soluciones de comunicación

Disminució de despesa en la factura de telèfon. La solució de convergència AVAYA IP Office utilitza protocols de comunicacions d’integració que interaccionen amb múltiples aplicacions informàtiques dissenyades per a ser utilitzades com a solucions de telefonia pròpies i de tercers.

Criteris de preferència de marcatge. AVAYA IP Office V2 està preparada per implementar polítiques d’estalvi directe: de sèrie incorpora un encaminador de trucades sortints segons preferències d’operador, i sota llicenciament, es poden fer trucades VoIP. És a dir, a través de criteris de programació el sistema canalitza les trucades sortints a través de diferents tecnologies de connectivitat.

Mesures d’optimització de recursos. L’escalabilitat d’IP Office i la facilitat en les seves configuracions li són causats per la seva flexibilitat estructural del seu disseny. Després, fàcils eines de control (Manager del sistema) ens ajuden a gestionar-la. Un exemple d’això seria la implementació de millores en la distribució de la trucada entrant, com podria ser potenciar o reforçar en la distribució de les trucades d’una determinada àrea de l’empresa. Aquest model és molt habitual per a aquells casos on hi hagi acords de conciliació laboral. Però també hi ha altres: es pot proporcionar puntualment suport a alguna àrea de treball o projecte puntual, per exemple, reforçant per a campanyes (Part Time Teleworking / Full Time Teleworking).

Estalvi i finançament. És bo recordar que ALLCOM COMUNICACIONS és Operador de Telefonia des de l’any 2012. També que posem a la seva disposició el nostre departament VTEL Financial Services per finançar projectes tecnològics, de manera que els podem presentar una solució de comunicació global que inclou estalvi de costos en les seves trucades.

Renting tecnológico - Financiacion servicios tecnológicos