c
c
VTEL és la centraleta virtual d’ALLCOM COMUNICACIONS. El seu servei proporciona a les empreses totes les funcionalitats d’una centraleta telefònica sense necessitat de tenir una infraestructura específica.
És una solució ideal per a empreses que compten amb una bona connectivitat de xarxes i per a pimes que necessiten integrar la telefonia de les seves seus o delegacions.
El nostre producte els permet treballar amb un operador accessible i una solució flexible i que s’adapta a les necessitats variables de les empreses, atenent i resolent totes les demandes.
La centralita vitual VTEL compta amb totes les característiques i tots els avantatges de ALLCOM Trunk, de manera que s’aconsegueix un suport proper amb una gran capacitat d’adaptació qualitat, seguretat i estalvi.
Alguns dels avantatges addicionals que s’ofereixen són:
Les solucions de centraleta virtual ALLCOM VTEL són recomanables per a tota mena d’empreses que necessitin disposar de funcionalitats de centraleta, però encaixen especialment en les tipologies d’empresa següents:
ALLCOM VTEL posa a disposició del client una centraleta IP d’altes prestacions allotjada en ALLCOM Datacenter, un espai dissenyat per a l’hostalatge d’equips informàtics de missió crítica, el que garanteix una alta disponibilitat del servei.
El client accedeix al servei registrant els dispositius de veu IP, ja siguin telèfons, adaptadors o softphones, contra la centraleta virtual a través d’una línia de banda ampla, assignant-se a cada un d’ells un nombre d’extensió.
L’usuari disposa de total mobilitat, ja que pot continuar fent i atenent trucades en qualsevol moment i lloc, amb independència de la seva ubicació.
Amb la centraleta virtual de ALLCOM VTEL, no només s’estalvia en manteniments de línies, d’equips, etc … sinó també en les trucades, ja que hi ha un estalvi de fins a més del 70% respecte al cost de trucades d’un altre operador.
La nostra solució és molt senzilla. Bàsicament, telèfons sobretaula i sense fil, tant DECT amb antenes de cobertura com de connexió unilínia. Oferim un catàleg que inclou diverses marques homologades i diferents models. També dispositius addicionals: aparells d’audioconferència, plaques de porter, àmplia gamma d’auriculars (amb cable o sense), etc.
Aquests elements es poden abonar al comptat o disposar d’un sistema de Renting tecnològic pensat específicament per a aquestes solucions.
Cal notar que una proposta de VTEL suposa l’estalvi de la part més important per a una instal·lació d’aquestes característiques, ja que al ja existir la PBX (allotjada al núvol), aquest cost desapareix de la inversió inicial.
Ens diferenciem dels nostres competidors:
Com no podria ser d’altra manera, VTEL els proporciona gratuïtament un configurador de la PBX de l’empresa; una eina molt fàcil d’utilitzar.
Alternativament, els oferim la possibilitat d’encarregar-nos de tot.
Gaudiu d’un Call Center de prestacions bàsiques per un preu molt ajustat.
Des del 12 de maig de 2019 el registre horari de jornada laboral és obligatori per a totes les empreses; l’entrada en vigor d’aquesta nova llei busca complir amb el dret de tots els treballadors a conèixer la durada i distribució de la seva jornada ordinària de treball, així com el seu horari.
Això suposa la necessitat d’implantar sistemes per fitxar en entrar i sortir de la feina, cosa habitual en grans companyies, però del que no tenen la majoria de PIMES … i que hauran d’implementar.
Des de la seva VTEL, els treballadors de la seva empresa podran registrar la seva entrada i sortida, generant un historial de l’activitat dels seus moviments segons horaris i calendari. Més tard, la persona autoritzada podrà obtenir de forma simple i intuïtiva un informe del fitxatge dels seus treballadors.
El funcionament en si és molt senzill: L’únic requisit és que cada un dels treballadors estiguin donats d’alta al sistema.
A l’entrar, el treballador només ha de “fitxar” marcant un codi en la seva extensió telefònica. Un cop introduït aquest, una locució sol·licita un pin de 4 xifres, que és personal. Per sortir és el mateix, però utilitzant el codi de sortida. En els infomres quedaran registrades les entrades, sortides i des de quin dispositiu s’han realitzat.
El “fichatge” també es pot realitzar mitjançant un portal web i fins i tot des de qualsevol mòbil, quedant registre en el cas que l’entrada o sortida s’hagi realitzat des d’un mòbil, la geolocalització del mateix.