c
c
VTEL és la centraleta virtual d’ALLCOM COMUNICACIONS. El seu servei proporciona a les empreses totes les funcionalitats d’una centraleta telefònica sense necessitat de tenir una infraestructura específica.
És una solució ideal per a empreses que compten amb una bona connectivitat de xarxes i per a pimes que necessiten integrar la telefonia de les seves seus o delegacions.
El nostre producte els permet treballar amb un operador accessible i una solució flexible i que s’adapta a les necessitats variables de les empreses, atenent i resolent totes les demandes.
La centralita vitual VTEL compta amb totes les característiques i tots els avantatges de ALLCOM Trunk, de manera que s’aconsegueix un suport proper amb una gran capacitat d’adaptació qualitat, seguretat i estalvi.
Alguns dels avantatges addicionals que s’ofereixen són:
Les solucions de centraleta virtual ALLCOM VTEL són recomanables per a tota mena d’empreses que necessitin disposar de funcionalitats de centraleta, però encaixen especialment en les tipologies d’empresa següents:
ALLCOM VTEL posa a disposició del client una centraleta IP d’altes prestacions allotjada en ALLCOM Datacenter, un espai dissenyat per a l’hostalatge d’equips informàtics de missió crítica, el que garanteix una alta disponibilitat del servei.
El client accedeix al servei registrant els dispositius de veu IP, ja siguin telèfons, adaptadors o softphones, contra la centraleta virtual a través d’una línia de banda ampla, assignant-se a cada un d’ells un nombre d’extensió.
L’usuari disposa de total mobilitat, ja que pot continuar fent i atenent trucades en qualsevol moment i lloc, amb independència de la seva ubicació.
Amb la centraleta virtual de ALLCOM VTEL, no només s’estalvia en manteniments de línies, d’equips, etc … sinó també en les trucades, ja que hi ha un estalvi de fins a més del 70% respecte al cost de trucades d’un altre operador.
La nostra solució és molt senzilla. Bàsicament, telèfons sobretaula i sense fil, tant DECT amb antenes de cobertura com de connexió unilínia. Oferim un catàleg que inclou diverses marques homologades i diferents models. També dispositius addicionals: aparells d’audioconferència, plaques de porter, àmplia gamma d’auriculars (amb cable o sense), etc.
Aquests elements es poden abonar al comptat o disposar d’un sistema de Renting tecnològic pensat específicament per a aquestes solucions.
Cal notar que una proposta de VTEL suposa l’estalvi de la part més important per a una instal·lació d’aquestes característiques, ja que al ja existir la PBX (allotjada al núvol), aquest cost desapareix de la inversió inicial.
Ens diferenciem dels nostres competidors:
Com no podria ser d’altra manera, VTEL els proporciona gratuïtament un configurador de la PBX de l’empresa; una eina molt fàcil d’utilitzar.
Alternativament, els oferim la possibilitat d’encarregar-nos de tot.
Gaudiu d’un Call Center de prestacions bàsiques per un preu molt ajustat.
c
Des del 12 de maig de 2019 el registre horari de jornada laboral és obligatori per a totes les empreses; l’entrada en vigor d’aquesta nova llei busca complir amb el dret de tots els treballadors a conèixer la durada i distribució de la seva jornada ordinària de treball, així com el seu horari.
Això suposa la necessitat d’implantar sistemes per fitxar en entrar i sortir de la feina, cosa habitual en grans companyies, però del que no tenen la majoria de PIMES … i que hauran d’implementar.
Des de la seva VTEL, els treballadors de la seva empresa podran registrar la seva entrada i sortida, generant un historial de l’activitat dels seus moviments segons horaris i calendari. Més tard, la persona autoritzada podrà obtenir de forma simple i intuïtiva un informe del fitxatge dels seus treballadors.
El funcionament en si és molt senzill: L’únic requisit és que cada un dels treballadors estiguin donats d’alta al sistema.
A l’entrar, el treballador només ha de “fitxar” marcant un codi en la seva extensió telefònica. Un cop introduït aquest, una locució sol·licita un pin de 4 xifres, que és personal. Per sortir és el mateix, però utilitzant el codi de sortida. En els infomres quedaran registrades les entrades, sortides i des de quin dispositiu s’han realitzat.
El “fichatge” també es pot realitzar mitjançant un portal web i fins i tot des de qualsevol mòbil, quedant registre en el cas que l’entrada o sortida s’hagi realitzat des d’un mòbil, la geolocalització del mateix.