Per aquests dies, diverses companyies de tecnologia ens donen a conèixer els resultats de les seves investigacions sobre ús de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions a les empreses. Aquesta vegada el torn és per Avaya, i el seu informe sobre què està passant amb el servei al client de la indústria hotelera, què és el que els clients estan demandant i quina és la importància de les avaluacions que aquests aporten, basats en la seva experiència, per garantir el seu retorn i l’arribada de nous usuaris.
En notes anteriors, hem manifestat que els hotels són un dels sectors que més s’ha transformat digitalment. Ara, la investigació de Avaya ens explica que aquesta indústria treballa fortament per aconseguir ‘l’engagement’ amb els seus hostes durant el procés de reserva (55%), mentre que un 70% afirma que el seu major treball es presenta durant i després de la visita .
Més aspectes van ser avaluats durant el reporti, com ara:
– El 60% dels enquestats afirma que la incapacitat del seu personal per comunicar-se eficaçment amb els hostes és un ‘factor principal’ que redueix la qualitat de l’experiència dels clients en les seves instal·lacions.
– El 62% dels enquestats globals van dir que la qualitat de l’experiència dels clients en les seves instal·lacions seria significativament millor si existissin millors serveis a l’habitació, i dins de l’hotel o la propietat.
– Atès que la majoria dels hostes està en moviment durant la seva estada, així com una gran part del personal dedicat a atendre’ls, els enquestats reconeixen que les aplicacions mòbils ofereixen una oportunitat més atractiva per millorar el servei de qualsevol tecnologia en un 48%
– El 81% de les organitzacions que van respondre l’enquesta planeja crear aplicacions d’alt funcionament en els propers cinc anys.
Per Avaya, una solució completa des de la xarxa a les aplicacions pot facilitar la mobilitat, proporcionant la base per a una major seguretat de la xarxa, simplificant l’administració i el maneig de les tecnologies de la informació, així com modernitzant i millorant els serveis a la habitació i l’interior de l’hotel. Per exemple, el telèfon de l’habitació amb tecnologia és clau per a una experiència digital completament integrada, mentre que el 69% dels enquestats troba valor al dispositiu; i un 11% d’ells manifesta que el veuen com un enorme potencial, especialment quan es troba connectat al dispositiu mòbil de l’hoste.
Els resultats de la primera enquesta anual sobre tendències en la indústria hotelera d’Avaya va tenir en compte 72 marques globals del sector hoteler.