Single Blog

Avaya s’adapta Breeze als serveis d’emergència públics

02/07/2019, Written by 0 comment

Avaya ha presentat al mercat de seguretat pública en els Estats Units noves capacitats en la seva tecnologia d’automatització de flux de treball Avaya Breeze.

L’Internet de les Coses (IOT) i l’augment dels dispositius en una era connectada, incloent l’última generació de telèfons i rellotges intel·ligents, està revolucionant la forma en què ens comuniquem amb les persones i les màquines, d’acord amb els portaveus de Avaya que recordes que això també ha passat a ser la font d’una creixent llista d’esdeveniments falsos que poden bloquejar la xarxa de serveis d’emergència.

Avaya Cloud Networking

Com han publicat els portaveus de la signatura per al mercat mexicà, per abordar aquesta amenaça progressiva en el sistema 911, Avaya ha presentat al mercat de seguretat pública en els Estats Units noves capacitats en la seva tecnologia d’automatització de flux de treball Avaya Breeze.

“En utilitzar Avaya Breeze els funcionaris responsable de mantenir la seguretat pública i els carriers poden implementar noves funcionalitats, com ara aplicacions Snap-In, que han estat dissenyades per i per a per als oficials i agents de la Unió Europea”. Avaya, a través d’Breeze, pot ara ajudar les agències a desenvolupar solucions específiques que poden identificar patrons de trucades i esdeveniments indesitjables, expliquen des de l’empresa.

Un mecanisme de lliurament de Programari-el Avaya Snapp Store- que permet una experiència integrada única a través de navegadors i aplicacions intel·ligents natives per a noves experiències dels ciutadans.

 

Llegir més