Single Blog

Avaya reforça la integració amb Line Customer Connect

02/07/2019, Written by 0 comment

Avaya ha fet públic un impuls a la integració dels seus sistemes de centre de contacte amb LINE Customer Connect, el servei d’atenció a clients per a empreses ofert per LINE Corporation. Notícies de networking

Aquesta ampliació de la col·laboració entre LINE i Avaya permet donar suport a les trucades gratuïtes de LINE en el sistema de centre de contacte d’Avaya, facilitant d’aquesta manera a les empreses la reducció de la seva despesa en línies telefòniques gratuïtes.
LINE és l’aplicació de missatgeria més popular al Japó, Tailàndia i Taiwan, amb més de 218 milions d’usuaris actius mensualment.

Aquesta ampliada col·laboració és un altre pas endavant perquè els centres de contacte que utilitzen els sistemes d’Avaya ofereixin un autèntic suport multicanal als usuaris finals. La integració de diversos canals i l’afegit suport a la funció de trucades gratuïtes de LINE, permetrà als usuaris finals moure de manera impecable entre xat i VoIP en l’aplicació de LINE mentre que les empreses estan donant el seu servei d’atenció als clients.

Beneficis per a les empreses que operen els centres de contacte

A més de la significativa reducció en els costos en les línies d’atenció gratuïtes, els agents i les companyies operadores de centres de contacte disposen així d’un accés fluid a les converses del xat de LINE a les pantalles del sistema de centre de contacte d’Avaya. La funcionalitat d’adreçament de trucades d’Avaya permetrà també que l’agent continuï amb les converses iniciades al xat oa les trucades gratuïtes de LINE, sense que es produeixi cap interrupció en el flux de la comunicació.

Beneficis per als clients i usuaris finals

Els usuaris poden connectar-se des de la pàgina web d’atenció al client d’una empresa sense haver de marcar cap número de telèfon, i poden integrar xat i la funcionalitat de telèfon de manera fluid en la mateixa aplicació LINE, permetent escollir quina és la seva manera de suport preferit.

La versió beta estarà disponible a la primavera d’aquest any, i el llançament oficial tindrà lloc a l’estiu en 2017.

“Estem molt contents d’aquesta ampliació del nostre acord amb LINE, que reafirma la seva superioritat entre les aplicacions de comunicació. Amb aquesta nova millora en integració som capaços d’oferir un important avantatge als centres de contacte de les empreses, de la mà d’una reducció en els costos de trucades. Això és un èxit que no podia haver-se aconseguit sense la integració amb LINE. Volem seguir explorant noves col·laboracions amb altres companyies i avançar en l’autèntic suport multicanal que permeti la integració immediata de diversos canals “, Hideki Wachi, director general, Avaya Japó.