Single Blog

Avaya intensifica la seva aliança amb Salesforce

02/07/2019, Written by 0 comment

Avaya ha anunciat l’ampliació de la seva aliança amb Salesforce Service Cloud. L’objectiu d’aquest reforç és que les solucions de Customer Engagement d’Avaya s’integrin més profundament en el popular CRM.
Fins ara Avaya treballava amb Salesforce en la seva oferta Breeze, la seva plataforma de desenvolupament, creació i desplegament d’aplicacions d’atenció al client i de col·laboració.
L’acord reforçat que acaben d’anunciar inclou alguns aspectes concrets.
És a dir, la possibilitat de mostrar dades capturades a través de la tecnologia d’anàlisi de veu d’Avaya a Service Cloud Einstein, un major aprofitament de la interconnexió de Avaya gràcies a APIs de Service Cloud i la simplificació dels processos d’instal·lació i configuració i la possibilitat de sincronitzar eines i aspectes concrets per a agents entre Avaya i Salesforce.
Al centre de l’anunci hi ha la millora de l’experiència del client, que ha evolucionat en la mesura que els canals de comunicació s’han multiplicat i optimitzat i en la mesura que les empreses bolquen cada vegada més els negocis en el núvol.
“Els usuaris esperen una experiència de client connectada i predictiva”, ha dit Adam Blitzer, responsable de l’equip de vendes de Salesforce, durant l’anunci que les companyies han fet a Las Vegas, durant el congrés anual més important d’Avaya.
“Avaya i Salesforce s’han posat d’acord per construir els ponts que permetin oferir una exp eriencia impecable, tant per a clients com per a agents”, ha dit Laurent Philonenko, director tècnic i vicepresident sènior d’Estratègia i Desenvolupament corporatiu de Avaya.

Llegir més