Single Blog

Avaya i Itscon instal·len un robot de telemedicina al Brasil

02/07/2019, Written by 0 comment

Segons l’estudi realitzat per Avaya “Mercats Globals per Tecnologies de Telemedicina”, tres de quatre organitzacions en l’àrea de la salut esperen invertir més en tecnologia.
Avaya i Itscon han presentat nous coneixements en solucions digitals que milloren l’atenció al pacient amb un portafoli complet de solucions per a la salut. Ambdues contribueixen als avenços en l’atenció al pacient amb un robot de telemedicina que utilitza videoconferència d’Avaya en un gran complex pediàtric al Brasil.
El robot de telemedicina, diu un comunicat de premsa, “té lliure circulació a través de passadissos i habitacions de la UCI de l’hospital i està equipat amb subministraments mèdics, dues hores de bateria i càrrega ràpida.
Els metges a l’hospital brasiler poden interactuar a través de vídeo amb especialistes mèdics basats en Estats Units i intercanviar informació sobre el progrés dels pacients, tot això amb imatges projectades en alta definició “.
Segons l’estudi realitzat per Avaya “Mercats Globals per Tecnologies de Telemedicina”, tres de quatre organitzacions en l’àrea de la salut esperen invertir més en tecnologia, mentre que una de cada tres professionals de la salut es troben descontents amb la tecnologia que actualment tenen “.
I recorda que “pel que fa als hospitals, els operadors de plans de salut i institucions hospitalàries, les noves tecnologies de comunicació poden combinar un canal eficient amb optimització de costos i millors resultats per a ells”.
Amb solucions personalitzades que brinden suport durant totes les etapes de la cura del pacient, les solucions de Avaya per a la cura de la salut són utilitzades per més de 5,000 institucions hospitalàries al món.
Un comunicat de premsa relata que Avaya participa al sector de Centres de Contacte dels operadors de plans de la salut i en els laboratoris més grans no només al Brasil sinó al voltant de tot el món. Des de la prevenció fins a la cura postoperatori, les solucions Avaya permeten als proveïdors de salut incorporar el canal apropiat en cada punt de contacte a través de l’evolució del pacient.

Llegir més