Single Blog

Avaya IP Office mostra el camí: com la multiplicació de funcions en un mateix producte pot impulsar millors pràctiques

02/07/2019, Written by 0 comment

A causa de que Avaya IP Office s’ofereix com un servei exclusivament en el núvol, les empreses poden triar el millor i migrar en qualsevol moment al ritme que marquin els seus requeriments.
Fa poc més d’un parell de mesos que vam llançar l’última versió d’IP Office de Avaya, sens dubte una de les més populars centraletes unificades per a pimes del mercat actualment. Durant 2015 ja havíem aconseguit doblar el nombre de partners que estan oferint IP Office com un servei desplegat en el núvol, de tal manera que ja s’han venut més de mig milió de sistemes arreu del món; però aquest tipus d’èxit no s’aconsegueix sense més d’un dia per l’altre.
Portem evolucionant Avaya IP Office de manera important durant els últims anys, fent créixer un producte orientat inicialment per cobrir les necessitats d’una petita empresa (fins a 100 usuaris) a alguna cosa que pot escalar tot el camí cap al mercat mitjà i gran, servint a organitzacions de fins a 3.000 usuaris. Afegir aquesta capacitat d’escalat lineal ha estat fonamental, ja que possibilita que puguem créixer al costat dels nostres clients i socis, segons s’incrementin les seves operacions i necessitats.

De la mà dels nostres clients i socis

A Avaya coneixem dos grups de persones que es troben molt satisfets: els usuaris finals i els nostres socis de canal -i tots dos volen fer inversions de llarga durada en una solució de comunicacions i en un soci de confiança. Per això, en lloc de concentrar-nos en diverses línies de productes, estem enfocats en la millora contínua del nostre IP Office afegint constantment noves característiques i capacitats, com ara les que porta la nova versió 10, que afegeix un nombre destacat de millores per a l’empresa en termes de seguretat, resistència i experiència d’usuari.
Els nostres partners estan satisfets amb aquesta aproximació perquè els seus comercials ara només necessiten saber d’un únic producte, de manera que és més fàcil tant d’explicar la seva tecnologia, com d’administrar i configurar les comandes, adaptant-se a una àmplia gamma de negocis i supòsits (qualsevol empresa a la franja d’entre 10 i 3.000 treballadors). I els nostres clients estan encantats perquè a mesura que s’expandeixen i evolucionen, tenen una solució flexible i escalable per les seves comunicacions, que segueix permetent-satisfer totes les seves necessitats.

Les empreses poden fins i tot convertir aquesta solució en un centre de trucades multicanal simplificat i robust. Amb IP Office Call Center o Avaya Contact Center Select, les companyies poden integrar veu, correu electrònic i web xat de manera unificada, i gestionar de forma proactiva tot el cicle de vida d’interacció amb el client. Es pot començar al seu propi ritme amb un canal de veu, per exemple, i afegir posteriorment altres canals, com el correu electrònic, a mesura que evolucionin els objectius de negoci. Al juny, Avaya presentava aquesta solució altament assequible, senzilla de desplegar i optimitzada en funció de la força de vendes que l’utilitzarà, i que permet adquirir i creuar una àmplia gamma de perspectives sobre l’experiència d’usuari, el que permet a les mitjanes empreses crear el màxim valor a través de cada interacció amb el client.
Protegint la inversió
Mentre que moltes empreses són conscients de les possibilitats que se’ls obre amb el núvol, no tothom ho vol ja. A causa de que Avaya IP Office s’ofereix com un servei exclusivament en el núvol, com núvol híbrida, o com desplegament local basat en llicències, les empreses poden triar el millor i migrar en qualsevol moment al ritme que marquin els seus requeriments. D’aquesta manera, es pot anar afegint noves característiques i capacitats del núvol a mesura que siguin necessàries o estiguin disponibles, sent l’aprofitament de la inversió més ajustat que no haver de fer un gran desplegament inicial.
Per exemple, una empresa podria començar avui amb una solució d’IP Office instal·lada a les seves oficines, i després a l’any o als cinc anys mantenir una estructura mixta o migrar directament al núvol, i totes les funcionalitats i interfícies que coneixen els empleats romandran exactament iguals per la qual cosa l’experiència d’usuari serà la mateixa i no caldrà nova formació.
Oferint protecció extra a la inversió, Avaya permet fins i tot a clients funcionant en velles tecnologies de Nortel migrar sense problemes les seves llicències d’usuari a IP Office a un cost mínim.
Un implacable enfocament en la qualitat
El duplicar en un sol entorn el nombre de funcionalitats ha permès a Avaya reforçar el nivell de qualitat. Avui en dia, el Net Promotor Score (NPS) d’Avaya, una escala sobre la disposició d’un client per recomanar als altres productes o serveis d’una determinada marca, oscil·la al voltant de 58, el que es considera una puntuació excel·lent en gairebé qualsevol indústria. Per la seva banda, el NPS per l’IP Office ha estat de més de 70 punts durant els últims trimestres.
Aquest altíssim NPS és encara més impressionant si tenim en compte que Avaya IP Office és un producte per a un rang de clients que abasta des de les pimes de 10 usuaris des d’ara fins a les més grans de 3.000 usuaris. Aquesta capacitat de satisfer les necessitats de tan àmplia gamma, des de la més bàsica a la més sofisticada, és bastant inusual en el sector, i només s’aconsegueix a causa del implacable enfocament en la qualitat i el rendiment de la companyia californiana.
Sempre esforçant-nos per entendre les necessitats dels nostres clients, estem constantment afegint noves millores a l’IP Office. Aprofitant gran part dels coneixements i l’experiència que hem après a nivell de gran empresa amb la plataforma Avaya Aura, continuem afegint usabilitat i flexibilitat a IP Office. De fet, l’última versió de la plataforma incorpora funcionalitats de senyalització i xifrat de mitjans per a terminals i clients de comunicacions unificades, que ajuden a preservar la integritat i la privacitat de les dades. Aquest augment de la seguretat és especialment significatiu per al Midmarket, on el nombre d’atacs reportats per les mitjanes empreses va augmentar un 64% entre 2013 i 2014, segons un estudi mundial de PWC de 2015.
Més enllà d’altres implementacions de núvols pures, l’última versió d’IP Office també té un enfocament únic de resiliència, que proporciona commutació a prova de fallada de sistema de núvol a núvol, de núvol a infraestructura local, d’infraestructura local a núvol, i d’infraestructura local a infraestructura local, mantenint el seu sistema sempre actiu i els usuaris connectats tot i qualsevol possible interrupció.
Movent-nos sempre cap endavant, seguirem afegint millores a Avaya IP Office, portant qualitat i funcionalitats premium sense descans a la nostra creixent llista de clients i socis.

Llegir més