Single Blog

Star Cruises tripula les seves comunicacions amb Avaya

02/07/2019, Written by 0 comment

Star Cruises, una de les més importants corporacions mundials d’oci, entreteniment i serveis turístics asiàtiques, va oferir als passatgers i tripulacions una connectivitat global gràcies a les últimes solucions de centre de contacte d’Avaya. En desplegar la plataforma Avaya IP Office, els clients de la companyia naviliera gaudeixen d’un servei de primera i comoditats addicionals en tots els punts de contacte, tant interns com externs.

Creada el 1993, Star Cruises pionera en la indústria de creuers d’Àsia Pacífic, ha crescut fins a convertir-se en un proveïdor internacional de destinacions de creuers gràcies a la seva flota de sis naus: SuperStar Verge, SuperStar Lliura, SuperStar Gemini, SuperStar Aquarius, Star Pisces i The Taipan.

Amb una sòlida reputació en la indústria turística i de viatges, rep nombroses reserves i preguntes d’agents de viatges i clients de tota la regió. Un dels majors reptes als quals s’enfronta la companyia és com manejar, de manera eficient, l’alt nombre de trucades que rep i que gestiona, ja sigui vaixell a vaixell, vaixell a terra o terra a vaixell. Gràcies a les solucions de centre de contacte i veu, la companyia gaudeix ara d’una connectivitat global fluida i impecable amb comunicacions multicanal, a més de gestionar trucades tant entrants com sortints.

Star Cruises tripula sus comunicaciones con Avaya.

“Avaya, que és soci tecnològic de Star Cruises des de fa temps, ha entès la necessitat que tenim de disposar d’una solució senzilla de comunicació, que ajudi a crear una experiència memorable de client. Avaya IP Office permet Star Cruises accelerar el seu creixement gràcies a una experiència impecable tant per als nostres clients com els nostres empleats. Confiem portar aquesta solució a països com el Japó i Corea “, comenta Henry Pang, vicepresident de tecnologies de la informació de Genting Hong Kong Limited, empresa propietària de Star Cruises i altres navilieres a Àsia i Europa.

La solució Avaya IP Office ha estat seleccionada per oferir un servei de client punter, capaç de créixer a mesura que ho faci les necessitats del negoci. Entre els beneficis aportats, es troben:

Capacitat de gestionar elevat nombre de trucades: Avaya IP Office pot gestionar eficientment les trucades entrants i sortints de servei al client, amb molt escassos períodes d’inactivitat, amb uns clients més satisfets pel servei que reben.

-Resposta més ràpida a les necessitats del client: major eficiència en les respostes al client amb un redireccionament més precís de les trucades entrants, reducció general del temps de resposta al mateix temps que es redueix el temps d’espera.

-Conectividad global: Avaya IP Office permet a Star Cruises a gestionar eficaçment les seves comunicacions tant de terra com al mar, des d’una única plataforma, independentment de la qualitat de connexió d’internet en els diferents països.

-Millora l’experiència de client amb una interacció sempre activa: Star Cruises és capaç de servir millor a la seva audiència global sense tenir en compte les zones horàries en què es trobi o es faci servir la plataforma de comunicació, resultant en una experiència més rica, més racionalitzada per als seus clients.

Amb el desplegament de la plataforma Avaya IP Office, Star Cruises pot gaudir d’un entorn més col·laboratiu que aporta un compromís més ric en característiques, tant per a clients com a empleats.

“Amb un escenari tecnològic de la innovació en permanent i ràpida evolució, les empreses necessiten mantenir-se al dia amb els avanços de la transformació digital, si volen poder satisfer les peticions dels clients. En Avaya creiem que facilitar als empleats les eines i habilitats adequades a la feina, els permet oferir un servei al client excel lent que només pot traduir-se en una major satisfacció del client. Estem molt satisfets de treballar amb Star Cruises, un jugador líder en la indústria, perquè puguin oferir el millor en oci i turisme, tant per les seves oficines regionals i clients “, diu Richard Spence, Managing Director, ASEAN, Avaya.

Llegir més