Single Blog

Avaya llança una bola ràpida i transforma l’estadi dels Mets

02/07/2019, Written by 0 comment

Avaya acaba de fer públic que els Mets de Nova York, l’equip de les grans lligues de beisbol professional dels EUA i amb seu a Queens, implementarà la plataforma Avaya Aura per a centres de contacte i comunicacions unificades, juntament amb la més avançada infraestructura de nucli de xarxa de dades, si estadi Citi Field. L’objectiu: transformar la manera en què l’equip es comunica, col·labora i atén els seus aficionats.

Amb el Citi Field, la seu dels Mets, rebent més de 3 milions de visitants cada any, el club va reconèixer la necessitat de modernitzar les operacions del seu servei de venda d’entrades i va decidir implementar Avaya Aura, una solució de centre de contacte i comunicacions unificades avançades, aconseguint així disposar de noves capacitats que permetran satisfer les necessitats d’un servei més personalitzat, més ràpid i de major escala.

Els més de 100 agents del centre de contacte van a disposar noves funcionalitats que impulsaran la seva productivitat, com un únic i senzill interfície digital per a gestionar totes les interaccions amb els aficionats, la capacitat d’enviar correus electrònics amb un únic clic, i la flexibilitat de poder utilitzar qualsevol lloc de treball disponible. A més, les noves eines permetran al club fer un millor seguiment del nombre de trucades entrants i sortints del seu departament de vendes d’entrades, oferint així una major visibilitat del rendiment dels agents a l’hora de capturar tota la riquesa dels detalls dels clients que permetin aconseguir el següent nivell de servei. La futura integració d’Avaya Aura amb la plataforma CRM de l’organització, ajudarà a aconseguir que els aficionats disposen de la millor experiència de client possible quan comprin entrades o abonaments de temporada.

Les comunicacions unificades impulsen la col·laboració del personal del club

Gràcies a la infraestructura de xarxa d’Avaya que suporta tota la col·laboració en tota l’empresa, l’equip directiu dels Mets disposarà de veu, vídeo, dades i comunicacions web integrades per gestionar les seves necessitats de mobilitat i de conferència. Funcionalitats com ara l’agermanament d’extensions, que permet de manera automàtica que les trucades als números fixos dels empleats puguin ser rebudes també en els seus mòbils, permet disposar d’un mà d’obra realment mòbil, assegurant així que el personal pugui respondre immediatament independentment d’on es trobin.

Addicionalment, des del moment en què la solució de comunicacions unificades avançades es pot dur a totes les localitzacions, tant les oficines dels Mets com l’estadi Citi Field aviat podran comunicar-se i col·laborar fluidament amb els col·legues que es trobin a Florida durant els entrenaments de primavera, o amb els equips filials, com els Brooklyn Cyclones.

Una xarxa resilient fàcil de gestionar i mantenir

Amb més de 40.000 espectadors en els dies de partit, els Mets no es poden permetre tenir problemes de comunicació. Gràcies a l’entorn segur i resilient de xarxa d’Avaya, provada amb èxit en diferents Jocs Olímpics, els empleats del Citi Field, una instal·lació de més de 92 mil metres quadrats, gaudeixen d’una garantida disponibilitat de gran qualitat que els guarda de costoses caigudes de la xarxa Wi-Fi i de trucades tallades.

I a més, els Mets utilitzaran els serveis gestionats de Avaya per a supervisor l’experiència del seu estadi intel·ligent. Dissenyats per maximitzar el rendiment i simplificar la forma en què les empreses utilitzen les solucions de centre de contacte i comunicacions unificades, els serveis gestionats de Avaya reduiran significativament el temps que l’altament preparat equip de TI dels Mets dedica a mantenir i gestionar la seva xarxa, ajudant el club a estalviar despeses en disminuir el cost total de propietat de la infraestructura de comunicacions i de la seva gestió.

“Els NY Mets compten amb milions de lleials aficionats als quals volem donar-los la millor experiència possible. Avaya entén exactament les nostres necessitats i ens aporta la tecnologia que tant els Mets com els seus aficionats necessitem “, ha assegurat Tom Festa, vicepresident de tecnologia dels New York Mets.

Llegir més