Single Blog

El Grup VAPF unifica les seves seus amb Avaya IP Office i millora l’atenció al client gràcies a l’ús de Correu de veu automàtic Pro

02/07/2019, Written by 0 comment

Grup Urbanístic VAPF ha migrat la seva telefonia analògica a la telefonia IP d’Avaya, unificant les seus de les seves diferents oficines i aconseguint reduir els costos de trànsit de trucades. Per realitzar la renovació de les seves comunicacions ha comptat amb l’assessorament i suport del seu partner Leader Xarxes i Comunicacions.

Pedro Javier Soliveres Tur, CEO d’VAPF, explica com es van decidir per Avaya: “Som un grup empresarial amb activitat internacional i les nostres oficines estaven ja desactualitzades, havíem de fer una aposta tecnològica sí o sí”. “Leader ens va proposar canviar a telefonia IP, ens va mostrar les solucions d’Avaya i realment ens va convèncer de les facilitats del sistema i dels beneficis aportats pensant especialment en la relació amb els nostres clients. Sens dubte, el suport i tranquil · litat que ens inspirava la marca Avaya va ser el detonant “.
Gràcies a la IP Office, el Grup VAPF compta ara amb prestacions que abans eren impensables per a les més de 60 extensions dels seus empleats com a poder facilitar sempre el mateix número de telèfon als seus clients independentment del dispositiu en el qual se li atengui o utilitzar números d’extensió per a les trucades internes ia cost zero.

Però, sens dubte, l’aplicació destacada per Pedro Javier Soliveres Tur és el Voice Mail Pro d’Avaya. “Ens ha permès ajustar els horaris de les diferents seus, seleccionar l’idioma segons l’origen de la trucada i oferir sempre una resposta al client, millorant l’atenció telefònica i reforçant la imatge del nostre grup.

A més els nostres comercials estan sempre localitzables i reben emails amb els avisos de trucades “. “L’atenció telefònica és prioritària, i prestem servei de dilluns a diumenge durant tots els dies de l’any, de manera que és imprescindible que qualsevol trucada rebuda sigui atesa.
Igualment és prioritari que se l’informi al client en l’idioma del país del qual diu, així com que la persona que atengui la trucada disposi dels coneixements adequats en l’idioma, i és una cosa que ara podem discriminar fàcilment en base al nombre de telèfon des del qual s’origina l’anomenada “, ens explica.

Amb Voice Mail Pro d’Avaya han pogut personalitzar i donar tractament individual a cada un dels números de l’empresa, permetent així una gestió senzilla però alhora molt sofisticada de la interconnexió de les trucades.
També han pogut utilitzar assistents per atendre les trucades segons els diferents horaris i identificar el nombre i comptar amb un sistema de bústia de veu centralitzat capaç d’atendre
simultàniament fins a 40 trucades.

Telefonia DECT

VAPF també ha portat una renovació de tots els seus terminals. Leader ha sabut acostar-li el potencial de la telefonia IP a la seva xarxa LAN sense fils Els telèfons DECT pels que s’han decantat estan dissenyats per mantenir la productivitat dels usuaris mentre es mouen per les diferents instal·lacions.

“La qualitat de veu d’aquests terminals garanteix que els empleats puguin comunicar-se amb claredat i eficiència des de pràcticament qualsevol ubicació. Les nostres oficines centrals estan en un edifici de cinc plantes, i cal que qualsevol persona pugui atendre el telèfon en qualsevol oficina en què es trobi reunit, per al que s’ha utilitzat la funció twinning. La funció de bessons mòbils, o “twinning” permet transmetre les trucades dirigides a un telèfon a un altre telèfon de forma simultània. Les trucades generaran avisos en ambdues extensions al mateix temps. Els usuaris poden configurar el seu telèfon de sobretaula i un fil dins de l’edifici per tal d’utilitzar la funció de bessons mòbils per garantir una cobertura permanent. ”

Gràcies a la telefonia IP, no importa si l’usuari està a l’oficina, a la seva taula, en una reunió a l’oficina oa l’exterior, sempre està localitzat a través del terminal fix, DECT o mòbil.

RETPTES
• No perdre cap trucada i reduir el temps de resposta
• Integrar les trucades telefòniques en el seu CRM
• Oferir un sistema unificat d’atenció telefònica en totes les oficines de vendes i central
• Disposar d’un sistema de telefonia internacional integrant números de telèfon internacionals

VALOR CREAT
• Seguiment de totes les trucades amb un sistema d’escalat en funció del temps d’espera
• Canvi de les línies de telèfon de totes les oficines per extensions de la central amb telèfons IP
• Definició de calendaris anuals per dirigir les trucades a les diferents extensions en funció del dia de la setmana i hora del dia.

PRODUCTES I SOLUCIONS
• IP Office 500 v2
• Telèfons 1608, 1408 1416 y analògics
• IP DECT i terminals 3702
• VOICEMAIL Pro
• Integració de CDR amb Lotus Notes