Single Blog

L’HOTEL PRIMUS VALÈNCIA DU A TERME UNA REESTRUCTURACIÓ DEL SEU SISTEMA DE COMUNICACIONS AMB AVAYA

02/07/2019, Written by 0 comment

L’Hotel Primus València, situat en un enclavament privilegiat al costat de la Ciutat de les Arts i les Ciències i els Jardins del Túria, se suma a la tecnologia Avaya per donar servei tant als seus clients com al personal de l’hotel. IP Office li ha permès deixar enrere la seva obsolet sistema de comunicacions i estalviar notablement en costos.

REPTES

  • Cost elevat de manteniment
  • Sistema de comunicacions limitat i obsolet

VALOR CREAT

  • Reducció de costos
  • Integració de l’anterior sistema amb el sistema Avaya
  • Serveis de Telefonia IP

“El nostre hotel destaca pels seus espais oberts, lluminosos i un interiorisme avantguardista amb elements dissenyats per prestigiosos arquitectes com Patricia Urquiola, Francesc Rifé i Jean Marie Massaud”, explica Carlos Selva, Director de l’Hotel Primus. “Estem situats en un enclavament privilegiat, a la zona comercial més moderna de València i havíem de situar-nos també a l’altura en comunicacions”.

L’establiment comptava amb una central telefònica Ericsson amb un primari per donar servei tant a les habitacions (262 habitacions repartides en 8 plantes) com al personal de l’hotel. “Aquesta central era molt obsoleta i ens suposava un elevat cost de manteniment per als serveis limitats que ens oferia”.

El projecte de l’Hotel Primus ha estat dissenyat pel nostre partner Leader Xarxes i Comunicacions. La proposta de Leader s’ha centrat en la definició d’un sistema Wifi integrat amb el nostre PMS i la instal·lació i configuració d’una central telefònica Avaya IP Office amb prestacions de Telefonia IP per donar servei al personal de l’hotel per una banda i, per una altra, permetre la integració amb la central Ericsson. A través d’aquesta integració es manté la connexió a la central per al servei a les habitacions. D’aquesta manera, la implantació del projecte s’ha dut a terme en diverses fases. I permet que, a mesura que es vagin avariant les plaques de la central inicial, puguin anar migrant a solucions actuals com telèfons IP a les habitacions, aprofitant el cablejat de xarxa de dades existent.

Carlos Selva defineix a IP Office com “una solució de comunicacions unificades molt completa i escalable, la qual cosa ens permet seguir creixent sense límits”. “I recolzats per la garantia de la marca Avaya i la bona feina del seu partner Leader Xarxes i comunicacions”.

Com a mesura de reducció de costos, Leader ha proposat com accions: integrar la central Ericsson amb la central Avaya a través dels elements existents en aquesta primera fase, migrar el primari de l’operador amb el seu número a 4 circuits XDSI per a recepció de trucades i proporcionar serveis de telefonia IP per a l’emissió de trucades -nacionals, internacionals ia mòbils.

Avaya ofereix solucions a més de 2500 hotels a tot el món, i manté relacions amb nou dels 10 hotels de luxe a nivell mundial.

“En aquest procés de canvi hem deixat fins d’usar els telèfons, ara només treballem amb el PC, hem guanyat en espai a les taules i vam treballar molt més còmodes”.

“El nostre hotel destaca pels seus espais oberts, lluminosos i un interiorisme avantguardista amb elements dissenyats per prestigiosos arquitectes com Patricia Urquiola, Francesc Rifé i Jean Marie Massaud”.

– Carlos Selva, Director de l’Hotel Primus.

PRODUCTES I SOLUCIONS IMPLANTANDES

  • Avaya IP Office
  • Terminales IP 1608
  • Terminales IP 1616

Informació de Hotel Primus Valencia

L’Hotel Primus València és un hotel de 4 estrelles situat a València, que compta amb 262 habitacions distribuïdes en 8 plantes. 8 Junior Suite, 1 Suite Presidencial, habitacions familiars i planta executiva. Més informació: www.hotelprimusvalencia.com/es/hoteles-4-estrellas-valencia-primus

Llegir més