Single Blog

GAM CONFIA EN EL SISTEMA DE COMUNICACIONS UNIFICADES D’AVAYA PER INCREMENTAR LA PRODUCTIVITAT I QUALITAT DELS SEUS SERVEIS

02/07/2019, Written by 0 comment

General de Lloguer de Maquinària, SA (GAM), companyia multinacional especialitzada en serveis globals de maquinària, ha optat per la solució d’Avaya Aura, amb una redundància total dels sistemes i dels propis enllaços de l’operador, per garantir la supervivència i continuïtat de les comunicacions. El projecte d’implantació l’ha portat de la mà el nostre partner Ambar.

REPTES

  • sistemes heterogenis
  • Treball poc eficient
  • Alts costos de manteniment

VALOR CREAT

  • teletreball
  • Millor atenció al client
  • Continuïtat del servei

La companyia, situada entre les 100 majors empreses en el seu sector a nivell mundial i primera en posició en el mercat espanyol i portuguès, disposava d’una telefonia basada en la interconnexió de diversos sistemes de diversos fabricants i amb funcionalitats heterogènies. Álvarez ens explica que “el manteniment d’aquests sistemes era molt costós i, en molts casos, les avaries eren difícils de solucionar amb interrupcions contínues del servei que no ens podíem permetre”.

Davant d’aquesta situació, GAM es va plantejar realitzar una substitució del sistema telefònic per una nova solució amb les següents millores:

  • Sistema unificat, que faciliti la gestió i agiliti tant la identificació dels problemes com la seva resolució.
  • Que disposi d’eines col·laboratives, per facin més eficaç la feina dels empleats, amb funcionalitats com la videoconferència, el xat, etc.
  • Integració i administració centralitzada dels sistemes internacionals.
  • Sistema de comunicació sense fil únic i escalable.
  • Estalvi de costos en les comunicacions i en el manteniment de les solucions.

COMUNICACIONS UNIFICADES

En les més de 40 seus nacionals (Astúries, Barcelona, ​​València, Bilbao, etc.) GAM ha optat per una solució de Avaya Aura, amb una redundància total dels sistemes i dels propis enllaços de l’operador, per així garantir la supervivència i continuïtat de les comunicacions.

La solució Avaya Aura, està completament virtualitzada, en uns servidors que proveeixen aquest servei en exclusiva per a les comunicacions col·laboratives, promovent la utilització del vídeo, xat, control de presència, softphones, etc., des de qualsevol lloc.

En seus internacionals s’ha optat per una solució també d’Avaya, però en aquest cas amb la família IP Office, que és ideal per a oficines distribuïdes petites i mitjanes, amb necessitats de telefonia corporativa.

“Aquest tipus de sistemes ens permet disposar de dispersió geogràfica utilitzant un únic sistema i sent administrat des d’un punt central”, destaca.

Les eines col·laboratives dels sistemes proposats inclouen videoconferències punt a punt. Per complementar-les, s’ha implantat un sistema Scopia Elite, que dota les videoconferències de funcionalitats addicionals com el multipunt.

Per a la mobilitat dins de les instal·lacions als usuaris, s’han instal·lat antenes IP DECT en múltiples localitzacions.

Per securitzar les comunicacions des de l’exterior es optat per un solució de Session Border Controller, en aquest cas l’edició Enterprise del fabricant Avaya.

“Gràcies a aquesta securització, els usuaris poden utilitzar les eines de col·laboració des de qualsevol lloc, només necessiten una connexió a internet, així de senzill”.

PRINCIPALS BENEFICIS

Productivitat i teletreball: La utilització del programari tant en dispositius mòbils multifabricant, com IOS, Android o fins i tot Blackberry, com en PC, amb Windows o Mac, ha proporcionat una gran flexibilitat per als diferents perfils d’usuaris, millorant no només l’experiència de treball , sinó també la productivitat dels usuaris.

“El teletreball s’ha convertit en una realitat en GAM i facilita la integració familiar i laboral”, afirma Marcos Álvarez, responsable de l’àrea de Sistemes i Comunicacions.

Millor atenció al client: El disposar d’un sistema únic ha millorat aspectes que no estaven en l’abast inicial del projecte, com l’atenció de les trucades en qualsevol punt de la xarxa col·laborativa. Ara, en situacions com festes locals o pics de trucades, aquestes són ateses mitjançant desbordaments i tractament de trucades, per garantir l’atenció del client.

Disponibilitat i qualitat de servei: Aquesta nova solució, integrada per un únic fabricant, garanteix la continuïtat del sistema en qualsevol empresa que depengui del telèfon per realitzar gran quantitat de les interaccions comercials i que vulgui oferir als seus clients la millor de les atencions.

“El teletreball s’ha convertit en una realitat en GAM i facilita la integració familiar i laboral. ”

– Marcos Álvarez, responsable de l’àrea de Sistemes i Comunicacions

PER QUÈ AVAYA

Álvarez explica què els ha portat a optar per Avaya: Avaya és un gran coneixedor dels sistemes de telefonia, amb una experiència inigualable, i això ho ha sabut transmetre als seus sistemes de col·laboració, dotant-los no només de les tecnologies més innovadores, sinó conservant i evolucionant les funcions tradicionals de telefonia, que encara segueixen sent molt importants per a la interacció tant amb clients com amb proveïdors.

A més, “la disponibilitat d’aplicacions multiplataforma va ser molt important en la decisió final, ja que cada usuari pot tenir un dispositiu diferent, però tots tindran en comú l’eina de comunicacions col·laboratives d’Avaya”, conclou.

PRODUCTES I SOLUCIONS

  • Avaya Aura 6.3
  • Avaya IP Office 9.0
  • Antenas IP DECT 4
  • Session Border Controller 6.3
  • Scopia Elite 8

SOBRE GAM

General de Lloguer de Maquinària, SA (GAM) és una companyia multinacional especialitzada en serveis globals de maquinària. El lloguer, la compra i venda de maquinària nova i usada, la venda de recanvis recondicionats, el manteniment, la formació, l’assessorament en la gestió d’actius o la logística, són algunes de les àrees que integren la seva cartera de serveis.

GAM està present en sectors d’activitat tan variats com la indústria manufacturera, logística i distribució, energètic i medi ambient, les infraestructures, handling en aeroports i explotacions portuàries, neteja de boscos i platges, o en l’organització d’esdeveniments. En tots ells és un referent en serveis per a les empreses que les duen a terme.

La companyia compta amb una plantilla superior a mil professionals i opera en una dotzena de països d’Europa, Llatinoamèrica, Nord d’Àfrica i països del Golf. més informació

gamrentals.com

Llegir més