Single Blog

Solució Avaya Oceana

02/07/2019, Written by 0 comment

Interaccions multicontacte amb el client impulsades pel Contexte

Proporcioni l’experiència que els seus clients esperen.

  • Prepareu el millor recorregut per al seu client. La solució Avaya Oceana ™ li permet personalitzar cada pas i les possibles interaccions del client amb la seva empresa. El disseny d’aquesta solució omnicanal li ofereix una completa integració i administració dels seus canals tradicionals de telefonia i digitals.
  • Obtingui una vista de 360 ​​° del món de contacte amb els seus clients. Canals d’acostament, enrutament de client, alineació de recursos i captures d’informació: tots els detalls. Obtingui perspectives en temps real i completament integrades sobre el que està succeint amb els seus clients: administri les interaccions a través de qualsevol dispositiu o canal. Obtingui un context omnicanal i recopili informació de cada interacció amb el client.
  • Recopili i capitalitzi en dades grans al llarg de tota la seva empresa. Avaya Oceanalytics ™ Insights elimina l’aïllament de les eines d’anàlisi tradicionals. Tindrà una visualització integral de la informació per a fomentar una presa de decisions més intel·ligent i en temps real, el que pot millorar la satisfacció i la lleialtat dels seus clients.

Llegir més