Els resultats de la primera enquesta sobre tendències en la indústria hotelera realitzada per Avaya, destaquen les bretxes i oportunitats actuals en què la tecnologia de les comunicacions pot oferir una experiència personalitzada de cinc estrelles que estimula el retorn dels hostes. 21/03/17
Avaya va anunciar els resultats de la seva primera enquesta anual de la indústria hotelera a la qual 72 marques globals d’hotels identificar les tendències del mercat i el marge de millora. Atesa la qualitat de l’experiència dels hostes és el major impulsor de les reserves, la tecnologia de Avaya crea una experiència digital, mòbil i més personalitzada.
Entre els resultats destaca que el 55% de les empreses del sector hoteler manifesten que lluiten per aconseguir l’engagement amb els seus hostes durant el procés de reserva, mentre que un 70% afirma que el seu major treball es presenta durant i després de la visita.
No obstant això, moltes empreses estan detectant oportunitats significatives aprofitant les comunicacions mòbils i multicanal tant per als hostes com per al seu personal, i estan actualitzant els dispositius instal·lats a les habitacions amb noves aplicacions i capacitats.
En la comunicació entre els hostes i el personal; el 60% dels enquestats va afirmar que la incapacitat del seu personal per comunicar-se eficaçment amb els mateixos és un ‘factor principal’, reduint la qualitat de l’experiència dels clients en les seves instal·lacions.
Els enquestats van reconèixer que les aplicacions mòbils ofereixen una oportunitat més atractiva per millorar el servei de qualsevol tecnologia en un 48%. De fet, el 81% de les organitzacions que van respondre l’enquesta, planeja crear aplicacions d’alt funcionament en els propers cinc anys.
“Quan es tracta que els clients tornin i recomanin un hotel, l’experiència viscuda es torna més important que el preu. La gran pregunta és com millorem l’experiència a un cost raonable, quan gairebé tot el relacionat amb un lloc té altes despeses de capital i operatius? Amb Avaya la indústria hotelera està descobrint noves i emocionants formes d’atreure als seus hostes, creant eficiències i processos satisfactoris que ajudaran a assegurar que els seus hotels estiguin reservats a la seva màxima capacitat “, va dir Frederick Sabty, vicepresident, Sector Hoteler, Avaya.