Blog

3 àrees de millora de l’hoste: compromís, comunicació i serveis

02/07/2019, Written by 0 comment

Avaya ha fet públics els resultats del seu primer estudi anual del sector hoteler, on 72 marques hoteleres mundials han identificat les tendències del mercat i mostrat les àrees on hi ha espai per millorar.

Els participants en l’estudi van ressaltar tres àrees concretes on treballar a l’hora de millorar l’experiència de l’hoste: compromís de l’hoste (guest engagement), comunicació i serveis. Moltes empreses hoteleres estan aprofitant-se de les nombroses oportunitats que han aparegut gràcies a les comunicacions multicanal i mòbils, tant per a hostes i com per al personal de l’establiment, i amb els nous dispositius estàndards per a control de temperatures, noves aplicacions i altres funcionalitats que estan instal·lant en els establiments.

Avaya presenta su primer estudio anual del sector hotelero.

Bretxes
Problema nº 1: Atraure els clients

El 55% de les companyies hoteleres reconeixen que tenen problemes per atraure els clients durant el procés de reserva, i el 70% reconeixen el mateix problema durant i després de l’estada.

Problema nº 2: Millorar les comunicacions

La comunicació entre hostes i personal està lluny de ser tot el desitjable El 60% dels participants en l’estudi reconeixen que la incapacitat del seu personal per comunicar-se amb els clients és un element clau que redueix l’experiència dels seus clients en els seus establiments

Problema nº 3: Servei (s), si us plau

62% dels participants van reconèixer que la qualitat dels clients en les seves propietats podria millorar notablement si es milloressin el servei de client a l’habitació i en les instal·lacions.

Oportunitats
Durant la seva estada, la majoria dels hostes estan permanentment en moviment, i el mateix passa amb una gran part del personal que està dedicat a atendre’ls. Els participants en l’estudi reconeixen que les aplicacions mòbils són la tecnologia que ofereix la millor oportunitat per millorar el servei (48%). De fet, el 81% desenvoluparan aplicacions d’alt funcionament en els propers 5 anys.

Així, un telèfon d’habitació millorat esdevé una experiència digital completament integrada, de manera que el 69% de les respostes troben valor en un dispositiu d’aquest tipus, i un 11% d’aquestes veuen més un alt potencial en connectar amb el dispositiu mòbil del client.

“L’experiència de l’hoste és més important que el preu a l’hora que els clients repeteixin reserves i recomanin nostre establiment. La pregunta clau és com podem aconseguir millorar aquesta experiència a un cost raonable quan pràcticament tot en un hotel requereix d’una gran inversió de capital i de despeses operatives “, diu Frederick Sabty, vicepresident mundial de solucions per sector hoteler de Avaya.

Llegir més